undefined

收錄的第三首歌#I'm Me 我就是我

Camden’s passion for music led him to join the Marine Corps to play in the band.

As a gay man in the military, he was welcomed by his fellow Marines with open arms, love, and respect.

His feel-good tale inspired this song and music video.

Watch and share so others can be inspired by Camden too!

(以下翻譯)

Camden(坎登) 對於音樂的熱愛使得他進入了海軍樂團。

他雖是一名同志,軍中同袍們仍以愛及尊重打開雙臂接納他。

一如坎登輕鬆幽默正向的人生態度及故事,Us the Duo也為他譜了一首輕快的歌曲

請點選幕後花絮,一起深入參與坎登的生命故事,並聆聽這首

#I'm Me(原聲版)

 

[Verse 1 - Carissa Alvarado]
I never fit in

我特立獨行
I get lost in the crowd

我被人群淹沒

I wanna be cool but I can't quite figure it out

我想裝酷但還在摸索

I like to tell jokes

我愛說笑

That no one understands

人家都聽不懂的那種

I'm the best damn clarinet player in my high school band

噢我在高中樂團可是超屌的單簧管手

[Pre-Chorus - Carissa Alvarado]

I may not be perfect but I'm perfectly unique

我或許不完美但我獨特的很完美
[Chorus - Carissa Alvarado]
I can't be anything that I'm not cause I'm me

我就是跟別人不一樣 因為 我就是我

I'm a hottie with a body and a personality

我的身材跟個性可是一級棒的出眾

I'm sassy with my clarinet

單簧管手的我總是活潑幽默

I'm rocking with the band

我也總讓樂團氣氛炒熟

Plus I found someone who loves me so back off gentlemen

哦而且 我也找到了我的夢中情人 所以 閃邊吧男士們

I'm me
我就是我

[Verse 2 - Carissa Alvarado]
I hate doing laundry

我討厭洗衣服

But je parle Français
但我會說法語

I like to stay home, watching movies, eating sour patch kids

我喜歡宅在家看電影邊吃著我的酸軟糖

(That didn't rhyme, typical me)
哦對了這句沒押韻 :Carrisa自己的free style

I like to buy flowers
我喜歡買花

I even sing in the choir

我甚至也在合唱團開唱

Did I mention I play the clarinet and I'm open for hire?

我記得我說過我會單簧管而且目前開放招募吧?

[Pre-Chorus - Carissa Alvarado]

[Chorus - Carissa Alvarado]

[Bridge - Carissa Alvarado]
I'm not an extra, I'm not ordinary

我不多餘 卻也不平凡無趣
I look in the mirror and it shows me I'm extraordinary

看看鏡子 我就是那加在平凡上的絕倫超群
I'm one of the few who fell in love with a marine

我就是那少數跟海軍約會的海軍
And we're the cutest couple that you've ever seen

而我們就是你從未見過的天作之合
That's my life, I did it my own

這是我的人生 我夢寐以求的
Since I was a kid I've always known where I belong

在我還小的時候我就知道我所要的
Just me, my hat, my clarinet, and him

有我、有帽子、單簧管,還有我的愛人
This story has a happy ending

故事的結局就是如此完美


[Chorus - Carissa Alvarado]

arrow
arrow

    寶泠球 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()