image

  恭喜Us the Duo 結婚八周年啦 (灑花) 

每一年Us the duo都攜手走過不平凡

參加了美國達人秀American got talent(AGT) 點連結看他們參賽精華

同年生下可愛的女兒Xyla  追蹤起來可愛的寶寶

正式成為Us the Trio 

而Michael今年也寫出了他對妻子這八年來的感謝~當作8周年禮物

就在昨天也在各平台上線囉 (APPLE MUSIC/ KKBOX/ SPOTIFY)

V真的好喜歡這首歌呀~快一起來聽聽看看MV吧!


 

前奏-- 號角聲 (Michael 請大家想像有這個號角XDD)

[ Verse 1]

I've waited, I've dated, I've played every game
等待過某人、約會過某人,感情這事我也是有不少體認
And I've found this to always be true
唯一不變的真理那就是
There's billions of people that live in this world But there is only one you
"這世上縱然有千百萬個人,但只有一個妳"

I've been 'round the block, you're the cream of the crop
曾經在晦暗中徘徊 是妳為我人生帶來甜蜜
No one gets me quite like you do
沒有人比妳更懂我
Awake or I'm dreamin', you're all that I'm seein'
不論睡或醒,妳永遠在我眼底
'Cause there is only one you
因為妳是唯一

[ Chorus ]
I repeat my mistakes
我總不斷犯錯
Yea I've made your heart break
讓妳傷心難過
When I mess up and lie
當我搞砸一切
You still stand by my side
妳仍陪在我身邊
You fix me when I'm broke
當我失意 妳鼓勵支持我
When I'm down you bring hope
當我失落 妳帶希望給我
You're still hangin' on
妳總能堅持著
'Cause that's what you do
而這也是妳會做的
There is only one you
妳是我的唯一

[ Verse 2]

I cuss and I drink, I speak without thinkin'
我咒罵我酗酒 我說話不經過大腦
I pretend like I ain't got no clue
我裝作一無所知
But you shut me up and you do it with love
但妳總用愛來讓我停止頹廢
There is only one you
妳就是我的唯一

Never thought I would find one, but I found me a diamond
從沒想到我會遇到那個對的她,如今我找到了這個珍寶
And Momma didn't raise no fool
我也不是傻瓜
So I'll hold you close and I'll never let go
所以我要好好把握妳 不讓妳跑掉
'Cause there is only one you
因為妳是唯一

[ Chorus ]
 

[ Bridge ]
No one else loves me like you do
再也不會有人像妳一樣愛我
Your heart is resilient
妳有柔軟的心腸
You're one in a million
妳是萬中選一
There is only one you
妳就是唯一

When the music stops playin'
即便音樂停止播放
I'll always keep sayin
我仍要持續高喊
There is only one you
我擁有世上唯一的妳

arrow
arrow

    寶泠球 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()